Blood Curse
Da hendes familie terroriseres af skræmmende sort magi, må en moderne tænkende, rationel ung kvinde gentænke sine trossystemer og grave sig ind i familiens mørke fortid for at redde liv.
Jakarta, 2018. Wulan er den ideelle millenial kvinde. Hun er smuk og intelligent med en lys fremtid hos et bona fide investeringsfirma. Wulans liv tager en dyster drejning, da en række bizarre hændelser rammer hendes familie. Et dødt desmerdyr bliver fundet i huset, ulækre maddiker begynder at dukke op, og en mystisk hårklump blokerer afløbet. Alt dette fører til, at Ahmad bliver syg. Efter at have kastet et blodigt søm og tusindvis af fluer op, dør familiens patriark en grufuld død foran sin kone og børn. Omtrent på samme tid, i Bogor, er en ung mand ved navn Esa også vidne til sin fars - Bondan - lige så tragiske død. Forbundet af en lignende skæbne beslutter Wulan og Esa at arbejde sammen og undersøge årsagen til deres fædres død.