The Disappearance of Kimmy Diore
Da Kimmy Diore bliver kidnappet ved højlys dag, sender det chokbølger ud gennem familien. Kimmy er ikke en almindelig seksårig pige, men en YouTube-stjerne, hvis daglige videoer følges af millioner. For at redde hende må Sara Roussel dykke ned i en ukendt verden, som både er fascinerende og skræmmende. Hun træder ind i Diore-familiens inderkreds og afdækker gradvist hemmeligheder, som vækker genklang i hendes egne.
Da Kimmy Diore bliver kidnappet ved højlys dag, sender det chokbølger ud gennem familien. Kimmy er ikke en almindelig seksårig pige, men en YouTube-stjerne, hvis daglige videoer følges af millioner. Sara Roussel får ansvaret for efterforskningen og kaster sig ud i en ukendt verden, som er både fascinerende og skræmmende. Billeder af uskyldige børneinfluencere cirkulerer mellem anonyme fans og brands, der betaler forældre til børneinfluencere. Sara kommer ind i Diore-familiens inderkreds og afdækker gradvist hemmeligheder, som vækker genklang i hendes egen fortid.