Det lovløse hav
En video på YouTube, optaget fra en fiskerbåd, viser, hvordan nogle mænd ude på havet bliver myrdet, hvorefter de andre går i gang med den store fejring. Karsten von Hoesslin er privatdetektiv, og ekspertområdet er de lovløse farvande. Jagten på morderne fører ham verden rundt, hvor han konfronterer pirater, menneskesmuglere og ikke mindst narkosmuglere.