Liv og Maddie
Serien følger de sjove og kvikke, 15-årige enæggede tvillinger, Liv og Maddie, og deres fast sammentømrede familie (de yngre brødre Joey og Parker, og forældrene Pete og Karen). Da Maddie er en rigtig dygtig elev og skolens basketball-fænomen, er hendes popularitet på vej op! Det vil sige indtil Liv, som er en berømt tv-stjerne hvis serie lige er afsluttet, i triumf vender tilbage til deres gymnasium i Wisconsin. Det komplicerer deres teenage-tilværelse yderligere, at begge forældre arbejder på deres skole.