Mike
MIKE udforsker den dynamiske og kontroversielle historie om Mike Tyson. Denne serie i otte afsnit beskriver de voldsomme op- og nedture i Tysons boksekarriere og privatliv - fra at være en elsket global atlet til en paria og tilbage igen. Med fokus på Mike Tyson ser serien på klasser i USA, race i USA, berømmelse og mediernes magt, kvindehad, kløften mellem rig og fattig, løftet om den amerikanske drøm og i sidste ende vores egen rolle i at forme Mikes historie.