Mine venner Tigerdyr & Plys
Plys, Tigerdyret og deres venner fra Hundredemeterskoven byder nye naboer velkommen: en yndig pige på seks år, der hedder Darby, og hendes hvalp, Buster. Med hjælp fra de eventyrlystne superdetektiver Tigerdyret og Plys hjælper seerne med at løse mysterier.