Mission: Yozakura Family
En langt fra almindelig familie! Gymnasieeleven Taiyo Asano, "den mest introverte person", mistede sin familie i en tragisk ulykke. Den eneste, han kan tale med, er hans barndomsveninde Mutsumi Yozakura, som bærer på en vild hemmelighed som efterkommer af en slægt af spioner. Hendes bror, Kyoichiro, en dygtig spion, går efter Taiyo. For at redde dem begge indvilliger Taiyo i at gifte sig med Mutsumi og slutte sig til Yozakura-familien, og de begiver sig ud på en enestående mission!