Murai in Love
Murai, en sær gymnasiedreng, er forelsket i sin lærer Tanaka, en otaku. Men Tanaka afviser ham, da hun aldrig ville være interesseret i en dreng med langt, sort hår som ham. Murai klipper det og farver det blond og bliver dermed en tro kopi af Tanakas favoritkarakter fra et videospil.
Murai går i 2. g på Takebe Gakuen Gymnasium og er indskrevet på et forberedelseskursus til universitetet. Hans klasselærer, Tanaka, beder ham om at komme ind på sit kontor, da han erklærer, at hans plan efter gymnasiet er at gifte sig med hende. Tanaka afviser Murai med den forklaring, at hun aldrig ville være interesseret i en dreng med langt, sort hår. Hun er hemmeligt en otaku og har kun blik for Hitotose, en karakter fra et otome-videospil.
Den næste dag dukker Murai op foran Tanaka som en ny mand. Han har klippet sit hår kort og farvet det blond, og Murai ligner hendes elskede Hitotose på en prik. Tanaka kan ikke skjule sit chok ved den pludselige udvikling og prøver at distancere sig fra Murai, mens Murai fortsat forsøger at charmere sig ind på sin lærer.