Murder in the Red Light
Denne miniserie i tre afsnit udforsker, hvorfor forbrydere går efter sexarbejdere på gaden som potentielle ofre. Murder In the Red Light tager udgangspunkt i seriemorderen Steve Wrights forbrydelser som en intensiv analyse af dette fænomen. Wright var kendt som Suffolk Strangler under en seks uger lang mordtur i 2006.