Crazy Love
Noh Gojin, direktør for GOTOP Education og matematikgeni med en IQ på 190, modtager dødstrusler. Efter en personpåkørsel og efterfølgende flugt fingerer han hukommelsestab for at fange den skyldige. Hans sekretær Sina, som er diagnosticeret med en alvorlig sygdom, lader som om, hun er hans forlovede, for at hævne sig, efter at han har behandlet hende dårligt. Men rollerne byttes om, da hemmeligheder bliver afsløret. Deres vanvittige romance udfolder sig!