Not Dead Yet
"Not Dead Yet" følger Nell Serrano (Gina Rodriguez), en knækket og nyslået single og selverklæret katastrofe, der arbejder på at starte på en frisk med det liv og den karriere, hun lagde bag sig for 10 år siden. Da hun får det eneste job, hun kan finde - at skrive nekrologer - begynder Nell at få gode råd fra en usandsynlig kilde.
"Not Dead Yet" følger Nell Serrano (Gina Rodriguez), en knækket og nyslået single og selverklæret katastrofe, der arbejder på at starte på en frisk med det liv og den karriere, hun lagde bag sig for 10 år siden. Da hun får det eneste job, hun kan finde - at skrive nekrologer - begynder Nell at få gode råd fra en usandsynlig kilde. Bearbejdning af bogen Confessions of a 40-something F**k Up, af Alexandra Potter.