Om Nom Stories
Om Nom dukker pludselig op på trappestenen af en drengs hus, og det er begyndelsen på en masse eventyr. Han rejser tilbage i tiden, bliver fanget i en fortryllet bog, jagter slik rundt om hele Jorden og begynder med at lave videoblogs og forskellige andre jobs. Sammen med Om Nelle forvandler han sig til en superhelt, opfostrer lille Nibble Nom, arbejder på familiens café og får mange nye venner.
Om Nom dukker pludselig op på trappestenen af en drengs hus, og det er begyndelsen på mange eventyr. Han rejser tilbage i tiden til sine altid sultne forfædre, bliver fanget i en fortryllet bog, jagter lokalt slik rundt om hele Jorden og begynder at lave videoblogs og forskellige andre jobs. Sammen med Om Nelle forvandler han sig til en superhelt for at kæmpe mod det onde, opfostrer lille Nibble Nom, arbejder på familiens café og får en masse nye venner i det nye kvarter.