The Murders Before the Marathon
Hvis politiet havde opklaret et grusomt tredobbelt mord i Waltham, Massachusetts, ville de så have forhindret bombeangrebet mod Boston Marathon? Journalisten Suzan Zalkind klarlægger mordet på sin ven, den nationale tragedie, der rystede hendes by, og den uhyggelige forbindelse mellem de to begivenheder.