Penny på M.A.R.S.
Penny, i al hemmelighed datter af den mest berømte popstjerne, og hendes veninde Camilla, melder sig ind på M.A.R.S., den vigtigste skole for musik og kunst.
Penny er datteren af Bakia, den mest berømte popstjerne for tiden. Med sin bedste veninde Camilla, beslutter hun at melde sig ind på M.A.R.S., den vigtigste skole for musik og kunst. Her finder hun nye venner, hun vil møde mange udfordringer og hun vil fortsat lede efter den far, hun aldrig har mødt.