Raffa
Frihedssymbol, tv-dronning, LGBTQ+-ikon: Raffaella Carrà er en legende, der sprænger alle grænser. Denne dokumentarserie følger hendes offentlige og private liv, hendes barndom, hvor hun blev forladt af sin far, hendes påståede flirt med Frank Sinatra, kriser og genfødsler. Alt sammen fortalt gennem hendes mest ikoniske optagelser, eksklusive billeder fra hendes private arkiver og hidtil usete vidnesbyrd fra dem, der virkelig kendte hende.