Rennervations
"Rennervations" er en original serie, der omfavner Jeremy Renners passion for at give tilbage til lokalsamfund over hele verden ved at ombygge specialfremstillede køretøjer for at imødekomme et lokalsamfunds behov. Bag det store lærred er Jeremy en konstruktions-aficionado, som dyrker den kreative fabrikationskultur, der spænder over hele kloden, og ønsker at ændre folks liv med disse færdigheder samt inspirere andre til at gøre det samme.
"Rennervations" er en original serie i fire afsnit, der omfavner Jeremy Renners livslange lidenskab for at give tilbage til lokalsamfund over hele verden ved at ombygge specialfremstillede køretøjer for at imødekomme et lokalsamfunds behov. Bag det store lærred er Jeremy en konstruktions-aficionado, og han er ekstremt dedikeret til den meget kreative fabrikationskultur, der kan findes over hele kloden, og håber at ændre folks liv med disse færdigheder samt inspirere andre til at gøre det samme. I hvert afsnit får Jeremy hjælp fra sine berømte venner - skuespillerinden og sangerinden Vanessa Hudgens, den indiske skuespiller, megastjerne og "Mission: Impossible"-stjerne Anil Kapoor, latinmusik-superstjernen Sebastián Yatra samt Renners medskuespiller Anthony Mackie fra "Avengers" og "Hurt Locker" - til at levere de genbrugte køretøjer, der kan hjælpe forskellige organisationer med at fuldføre deres mission.