Rocky Mountain Animal Rescue
De fantastiske medarbejdere hos dyreværnet, Humane Society of the Pike’s Peak Region, risikerer deres liv og går med liv og sjæl op i at redde store og små dyr. Medarbejderne dækker et vildt terræn på næsten 12.000 kvadratkilometer og samarbejder for at redde og rehabilitere mere end 40.000 dyr om året.