Rosewood
Dr. Beaumont Rosewood JR., den bedste selvstændige patolog i byen. Rosewood er genial, cool og har masser af karisma. Her danner han par med den benhårde detektiv Annalise Villa for at finde spor, ingen andre ser, og hjælpe Miamis politi med at løse byens mest udfordrende kriminalsager.