Royal Rules of Ohio
En dokumentarserie der følger tre ghanesiske søstre i deres tyvere i Columbus, Ohio. Agyekum-søstrene lever et overdådigt liv som døtre af kongelige efterkommere af to af de mest velhavende og magtfulde ghanesiske kongeriger. Men med privilegierne følger et stort ansvar.
En dokumentarserie der følger tre ghanesiske søstre i deres tyvere i Columbus, Ohio. Agyekum-søstrene lever et overdådigt liv som døtre af kongelige efterkommere af to af de mest velhavende og magtfulde ghanesiske kongeriger. Men med privilegierne følger et stort ansvar. Bag lukkede døre får seerne et indblik i det dobbeltliv, søstrene lever, som kan skade deres families fornemme omdømme.