Liu Lang er en listig og grisk advokat. Hans liv bliver vendt op og ned, da en lille dreng ved navn Liang-liang en dag dukker op ved hans dør og kalder ham "far." For at føje spot til skade får nybegynder-advokaten Lin Xiao-yan ham smidt ud af advokatfirmaet. I et forsøg på at nå tilbage til toppen tør Liu Lang gradvist op over for Liang-liang, mens hans værdisæt ændrer sig.