Snel met Miljuschka
I 'Snel met Miljuschka' hjælper Miljuschka dig med at skabe de lækreste retter på mindst mulig tid. Du ved jo, hvordan det er: Man har altid travlt og skal aflevere børnene i skole, gå på arbejde, finde tid til sport, købe ind, og oven i alt det skal der også laves mad. Miljuschka giver inspiration til de lækreste og, vigtigst af alt, nemmeste retter.