Teknologiens evolution
Teknologiens evolution fejrer historien om, hvordan mennesket blev moderne, i et tidsrejse-eventyr, der går dybt ned i historien for at finde de afgørende ‘opståelses-øjeblikke’, der satte vores udvikling i gang. Verdensklasse-futuristen Jason Silva leder os gennem disse begivenheder, såsom ild, medicin, krig, penge og kommunikation, der fundamentalt og uigenkaldeligt formede vores moderne liv.