The Crossover
I The Crossover, der er baseret på bestseller-romanen af Kwame Alexander, kæmper tvillingerne og basketballtalenterne Jordan "JB" og Josh "Filthy" Bell med at vokse op, vokse fra hinanden og følge deres basketballtrænerfars regler på og uden for banen.