The Hair Tales
The Hair Tales er en fejring af sorte kvinders identitet, skønhed, kultur og menneskelighed udtrykt gennem historierne i vores hår. En dokumentarserie, hvor 6 forskellige fænomenale kvinder – Issa Rae, Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey og Oprah Winfrey – fremlægger deres hårhistorier for Tracee Ellis Ross.