The Incredible Hulk
Da videnskabsmanden Bruce Banner under et fejlslagent eksperiment bliver udsat for gammastråler fra en bombe, udvikler han en farlig alternativ personlighed som et ondskabsfuldt, grønt monster ved navn Hulk, der dukker op, når han bliver vred.