The Wrong Mans
To kontornussere fanges i et dødsensfarligt, kriminelt komplot efter at have opdaget en ringende telefon på stedet, hvor en rædselsvækkende bilulykke fandt sted. Det vender op og ned på deres verden at besvare telefonopkaldet, da det går op for dem, at de skal tage ansvar og redde situationen. De er på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt med de forkerte færdigheder. De er The Wrong Mans.