Kiss Sixth Sense
Hong Yesool, den bedste kontoansvarlige på Planlægningshold 1 hos Zeu Ad, har én hemmelighed: hun kan se fremtiden, når hun kysser nogen. En dag, efter Yesools læber ved et uheld møder hendes onde holdchef Minhus læber, ser hun sig selv i seng med ham i fremtiden. Denne romantiske kontorkomedie drejer sig om Yesool, som primært fokuserer på sit arbejde.