Vanderpump Villa
Dekadence og udskejelser kolliderer i "Vanderpump Villa," et dokudrama, der følger Lisa Vanderpumps håndplukkede personale, der arbejder, bor og leger på et eksklusivt fransk gods: Chateau Rosabelle.