Vikingeskolen
Viking Skool fortæller historien om tre venner, der gennemgår de mærkværdigste lektioner for at blive næste generations vikinger.
Viking Skool har trænet de bedste af de bedste til at være fremtidens ledere. Teenagerne Ylva, Erik og Arni er tre venner, der mødes på Viking Skool. De er langt fra at blive vikinger. Men som afvigere knyttes der et bånd mellem dem, og deres venskab vil kun vokse, efterhånden som de møder de udfordringer, der venter dem. Vores tre helte vil vise, hvordan ægte vikingeliv og -sjæl ser ud. De vil vise os, at tapperhed ikke er let, men nødvendigt, at loyalitet er vigtigt, men ærlighed vigtigere, og at venskab er den lim, der får os gennem livet.