Welcome to Chippendales
"Welcome to Chippendales" er en vidtrækkende true crime-saga, der fortæller den skandaløse historie om Somen "Steve" Banerjee, en indisk immigrant, der blev den usandsynlige grundlægger af verdens største imperium for mandestrip - og han lod intet stå i vejen for sig.