What the Farmer Doesn’t Know
I "What the Farmer Doesn't Know," serverer kokke mad, der er forskelligt fra det traditionelle, hollandske køkken for bondefamilier. Gårdens køkken overtages af kokke fra andre kulturer. De laver surinamesisk roti, japansk teriyaki og marokkansk tajine. Lykkes det for kokkene at udvide familiens kulinariske horisont? Eller vil familien holde sig til deres traditionelle kartofler, kød og grønsager?