Jorden har overlevet katastrofale solstorme, takket være beskyttelse fra et planetært værn, kaldet the Grid. Kim Saeha, ansat af the Bureau, møder morderen. Detektiven, Jung Saebyeok, sendes ud for at arrestere morderen. Under forfølgelsen bevidner hun et utroligt fænomen. Hvorfor hjælper hun den eftersøgte? Denne thriller følger op på sandheden bag det, som reddede menneskeheden fra en katastrofe.