Your Friendly Neighborhood Spider-Man
Your Friendly Neighborhood Spider-Man er en animeret serie, der følger Peter Parkers udvikling til superhelt i en fortolkning, vi aldrig før har set, men som stilmæssigt hylder figurens oprindelige tegneserierødder.