2000 De største tragedier
Som det ivrigt ventede årtusindskift nærmede sig, kunne få have forudset at 00'erne ville blive så fuld af tragedier.
Som det ivrigt ventede årtusindskift nærmede sig, kunne få have forudset at 00'erne ville blive så fuld af tragedier. Som internettet gav folket mulighed for at sprede information, begyndte en nærmest uendelig række chokerende katastrofer at at give genlyd over hele verden - fra ødelæggelsen af World Trade Center i 2001 til tsunamien i Asien i 2004 og Michael Jacksons død i 2009.