50 Liters Life
50 Liters Life dokumenterer Sydafrikas værste tørke (2015-2018), hvor hver person dagligt kun måtte bruge 50 liter vand. Borgerindsatsen gav resultater, men landbrugets og samfundets udfordringer fortsatte. Kapstadens innovative foranstaltninger tilbyder globale lektioner om vandbesparelse. Er det holdbart at leve på 50 liter om dagen?