Adventures in Babysitting
Chris Parker siger ja til at babysitte med forventningen om en kedelig aften foran tv’et, efter hendes ”drømmedate” brænder hende af. Da hendes veninde Brenda trygler om at blive hentet i Chicago, eksploderer aftenen i eventyr og storbysjov. Babysitter og børn forlader de trygge forstadsrammer og tager ind til storbyen uden at vide, hvor sjov deres ekspedition bliver. Indeholder afbildning af tobak.