Alice i Eventyrland: Bag spejlet
Da Alice støder på et magisk spejl og vender tilbage til Eventyrland, finder hun den gale hattemager (Johnny Depp) endnu mere skør. Hun begiver sig ud på en farlig færd for at redde ham.