Aliens of the Deep
Filmskaberen James Cameron går sammen med NASA’s forskere om at udforske en undersøisk bjergkæde, der rummer unikke livsformer. Det utrolige eventyr giver et usædvanligt indblik i havets dybder.
Tag på en enestående rejse med den Oscar-vindende instruktør James Cameron (Bedste instruktør) i ”Aliens of the Deep”, og kom i kontakt med en anden verden. Dette fantastiske undervandseventyr giver os en usædvanlig fremvisning af utrolige skabninger, der bor i en fremmed verden i havets dybeste dybder. Kan disse fremmede livsformer lære os noget om livet i det ydre rum? Det er en spændende opdagelsesrejse, som man ikke glemmer foreløbig.