Alita: Battle Angel
Fra de visionære filminstruktører James Cameron (Avatar) og Robert Rodriguez (Sin City) kommer Alita: Battle Angel, et episk eventyr om håb og styrke. Da Alita (Rosa Salazar) vågner i en fremtid, hun ikke kan genkende, tager den lidenskabelige læge (Christoph Waltz) sig af hende. Han bliver klar over, at der inde bag den forladte cyborg er en ung kvinde med hjerte og ånd og en usædvanlig fortid.