Assembled: The Making of Black Panther: Wakanda Forever
Følg produktionen af Black Panther: Wakanda Forever i dette afsnit af Assembled, mens skuespillere og filmhold påtager sig den utrolige udfordring at mindes T’Challa med et kapitel, der er passende for den afdøde konge. Gennem intime optagelser bag kulisserne og interviews kan du se Shuri overtage rollen som Wakandas helt og møde en ny fjende fra havets dyb i Namor.
At hædre fortiden og gå mod fremtiden. At lede en nation, mens man kommer på kant med en anden. At træde i skoene på en konge og helt, der tog herfra for tidligt. Det er de opgaver, Shuri pålægges efter T'Challas bortgang i Marvel Studios' Black Panther: Wakanda Forever. Gennem et unikt kig bag kulissen får vi fuld adgang til produktionen under tilblivelsen af det næste kapitel i vor helts rejse. Nationen Wakanda er beriget gennem udforskningen af The Golden City og de frosne, sydvendte tinder, M'Baku og Jabaris hjem. Vores forståelse af karakterer som Okoye og Nakia uddybes via smukt designede kostumer, der trækker på inspiration fra mange storslåede, afrikanske kulturer. Vi vil opleve konsekvenserne af T'Challas beslutninger via introduktionen af Dominque Thornes Riri Williams og hendes mekaniske superdragt. Men nok vigtigst af alt vil vi rejse til havets dyb med vores skuespillere og filmhold for at møde Namor og nationen Talokan. Efter måneders koreografi og at lære at fridykke vil Talokanil og Wakandanere sammen med Namor og Shuri mødes i en kamp om fremtiden for deres nationer og deres mest værdifulde arv, vibranium. Shuri er knust, men for at være den sorte panter skal hun lade sit hjerte lede, ikke næverne. For at ære sin bror må hun neddysse sin hævntørst, men Namors list, hensynsløshed og råstyrke vil presse hende til kanten. Dette afsnit af Assembled viser publikum produktionens mest intime dele, og giver os mulighed for at se instruktør Ryan Coogler tage roret på mesterlig vis. Det var måske ikke den historie, der altid var planlagt, men det er den, der skal fortælles. Og efter det enorme tab mødes skuespillere og filmhold fra det første Black Panther-eventyr for at lave en smuk historie om sorg, fællesskab og kærlighed.