Bin Laden's Hard Drive
De for nyligt afslørede harddiske, der blev fundet på stedet, hvor Osama bin Laden blev dræbt, giver et banebrydende indblik i hans privatliv. Eksperter finkæmmer 470.000 digitale filer for at stykke et kort sammen over massemorderens sind. Udforsk bin Ladens selvmodstridende psyke, forhold til familie og religion såvel som hans spor af vold og ødelæggelse.