Cadet Kelly
Kelly Collins (Hilary Duff) spiller en kunstnerisk, modeorienteret teenager, der er tvunget til at gå fra supermoderne til militær på hendes stedfars militærakademi. Som den mest klodsede, intetanende rekrut nogensinde lader Kelly til at kæmpe op ad bakke for at tilpasse sig. Men kan Kelly bevise, at hun er sejere end sin kommandør og efterlade sit eget aftryk på skolen?