Carl's Date
I Pixar Animation Studios' kortfilm Carls Date går Carl Frederiksen modvilligt med til at gå på date, skønt han ikke ved hvordan dating verdenen fungerer længere. Den altid hjælpsomme Doggi forsøger at berolige Carls nerver inden daten og tilbyder gode hunderåd til hvordan man får nye venner.