Chip og Chap og modeljernbanen
Anders hygger sig med sit modeltog, men fjerner Chip og Chaps træ efter at have erklæret, at det ikke passer med målestoksforholdet. Da jordegernene prøver at få deres træ tilbage, jagter Anders dem. Jordegernene gør sig det behageligt i deres miniaturehus.