Cloud 9
På snowboardens sneklædte bjerge må to usandsynlige venner overvinde tvivl for at lære, at det er muligt at opfylde deres drømme. Kayla Morgan er blevet droppet af sit hold, og Will Cloud er en tidligere mester, der kæmper efter et styrt. De mødes, da Kayla tvinges til at arbejde i Wills' mors hundefrisør. Kayla finder en mentor i Will og overbeviser ham om, at intet er umuligt.