Descendants - Det kongelige bryllup
Mals og Bens bryllup er den største begivenhed i Auradon nogensinde, men Hades truer med at ødelægge dagen for Mal. Gennem drama, venskab, humor og kærlighed, bliver Mals bryllupsdag til et opgør De Fortabtes Ø, der kunne ændre alt.