Drain the Titanic
Det mest berømte skibsvrag i verden, Titanic, ligger mere end 3500 meter under havoverfladen i Atlanterhavets iskolde vand. Siden fundet af vraget i 1985 har der været mange ekspeditioner til fundstedet, men indtil nu har ingen registreret det fulde omfang af, hvad der gemmer sig på den fjerne havbund.