Farsan
En fortælling om tre venner. Jörgen er bange for at være alene, og Juan er bekymret for sin hund, men Aziz er i topform. Han ser ikke blot godt ud, men er også en dygtig kok og en mand, der ved, hvad kvinder vil have. Men da han sætter sig for at finde en, er der ikke rigtig noget, der går efter planen.
En fortælling om tre venner. Jörgen er bange for at være alene, og Juan er bekymret for sin labrador, men Aziz er i topform. Han ser ikke blot godt ud men er også en dygtig kok og en mand, der ved, hvad kvinder vil have. Snart skal han være bedstefar for en perfekt lille dreng, det er han overbevist om. Men da han sætter sig for at finde en sød bedstemor, er der ikke rigtig noget, der går efter planen.