Flubber
Geniale og forvirrede professor Phillip Brainard er ved at opfinde en ny energikilde og glemmer sit eget bryllup med dr. Sara Jean Reynolds igen. Phillip opfinder flubber, der har elastiske egenskaber. Phillip og hans medhjælper Weebo opdager hurtigt, at når flubber tilsættes noget, kan det hoppe højt og hurtigt. Er flubber godt nok til at vinde Sara tilbage og redde Medfield?