Guess Who
Da Theresa bringer sin forlovede, Simon Green, med hjem til sine forældres sølvbryllup, glemmer hun at nævne én lille detalje: han er hvid. Fast besluttet på at forpurre sin datters forlovelse, sætter Percy Jones sig for at bevise, at farmand altid ved bedst.
Da Theresa bringer sin forlovede, Simon Green, med hjem til sine forældres sølvbryllup, glemmer hun at nævne én lille detalje: han er hvid. Fast besluttet på at forpurre sin datters forlovelse, gør Percy Jones alt, han kan, for at få Simon til ikke at føle sig som en del af familien, fra at tjekke hans kreditscore til at låse ham inde i kælderen om natten. Men da Percy muntert afslører Simons pinligste hemmeligheder fører det til en vanvittig række komiske komplikationer, der kun understreger, at når Percy Jones er ens far, så ved farmand ikke altid bedst.